۱۳۹۶ فروردین ۱۹, شنبه

دانلود فیلم Ip Man 3 | ایپ من 3

دانلود فیلم Ip Man 3 | ایپ من 3 با دوبله فارسی کیفیت HD
دانلود فیلم خارجی ، دانلود فیلم 2015 Ip Man 3 ، دانلود فیلم ایپ من 3 با دوبله فارسی

دانلود فیلم Ip Man 3 | ایپ من 3

با کیفیت عالی 720 و لینک مستقیم و پرسرعت
دوبله شده توسط صدا و سیما
دانلود فیلم Ip Man 3 | ایپ من 3
نام فیلم : Ip Man 3 | ایپ من 3
ژانر : اکشن | زندگی نامه | درام
محصول : 2015 هنگ کنگ و آمریکا
منتشر کننده : بخش فیلم سایت شتاب موزیک
کیفیت : BluRay 720p
فرمت : MKV
مدت زمان : 105 دقیقه
زبان : دوبله فارسی
کارگردان : Wilson Yip
نویسندگان : Tai-Li Chan, Lai-yin Leung
بازیگران : Donnie Yen, Jin Zhang, Patrick Tam
خلاصه داستان :وقتی یک گروه متشکل از گنگسترهای وحشی به رهبری یک تاجر املاک سعی میکنند تا کنترل شهر را به دست بگیرند، استاد ایپ مجبور می شود جلوی آنها موضع بگیرد.

توجه : صوت دوبله فارسی فیلم ایپ من 3 فیکس شده و نیازی به دانلود صوت دوبله نیست با نرم افزار Km Player با کلید های ترکیبی ctrl + XXX میتونید زبان فیلم را تغییر بدین آموزش تصویری در لینک زیر قرار دارد. صوت برای کسانی هست که قبلا نسخه اصلی را دانلود کرده اند
,, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر