۱۳۹۶ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

دانلود موزیک ویدیو دستمو ول نکن نوید راستی

دانلود موزیک ویدیو جدید دستمو ول نکن نوید راستی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود ویدیو نوید راستی بنام دستمو ول نکن ، با سه کیفیت متفاوت 1080 ، 720 و 480 همراه با متن آهنگ دستمو ول نکن نوید راستی و پخش آنلاین
Download New Music Video Navid Rasti – Dastamo Vel Nakon

دانلود موزیک ویدیو دستمو ول نکن از نوید راستی

دانلود موزیک ویدیو دستمو ول نکن نوید راستی
دانلود در ادامه مطلب

حرفاتو قطع نکن از آینده بگو
دستِ دلم میخوام پیشِ تو بشه رو
غرق توام ببین درگیر تو شدم
دستمو ول نکن حرف بزن با خودم
معتاد شدم بهت شیرینِ زندگی
این اعتیاد خوب یعنی دیوونگی
قرصای من تویی بیمار تو منم
قرصِ دلم با تو قدم که میزنم
وقتی کنارمی تو این پیاده رو
همه چی عالیه از من جدا نشو
دستمو ول نکن با من قدم بزن

متن آهنگ دستمو ول نکن نوید راستی

از الان تا ابد بمون کنار من
تو مهمی واسم من رو تو حساسم
من با تو درگیر یه احساس خاصم
تو همه دنیامی اونی که میخوامی
همه چی عالیه وقتی که باهامی
وقتی کنارمی تو این پیاده رو
همه چی عالیه از من جدا نشو
دستمو ول نکن با من قدم بزن
از الان تا ابد بمون کنار من
وقتی کنارمی تو این پیاده رو
همه چی عالیه از من جدا نشو
دستمو ول نکن با من قدم بزن
از الان تا ابد بمون کنار من

دستمو ول نکن نوید راستی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر