۱۳۹۶ فروردین ۱۶, چهارشنبه

دانلود آهنگ جانم عزیزم بابک مافی

دانلود آهنگ جدید جانم عزیزم بابک مافی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک بابک مافی بنام جانم عزیزم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ جانم عزیزم بابک مافی و پخش آنلاین
Download New Music Babak Mafi – Janam Azizam

دانلود آهنگ جدید جانم عزیزم از بابک مافی

دانلود آهنگ جانم عزیزم بابک مافی
ترانه : علی بحرینی ، آهنگسازی و تنظیم : بابک مافی ، میکس و مسترینگ : راشا تقی پور
دانلود در ادامه مطلب

نفس نفس نشسته به دلم
یکی یکی نگاهات
ببین یکی یجوری بی هوا
دلو داده به دنیات
چشامو دوست دارم تا وقتی که
باهاش میشه تورو دید
یه وقتا حتی با خودم میگم
میشه تورو پرستید
جانم جانم عزیزم عزیزم
جانم حرفاتو بزن
هی نگاه کن به چشمای من
عشقت یعنی دنیای من
جانم جانم عزیزم عزیزم

متن آهنگ جانم عزیزم بابک مافی

جانم حرفاتو بزن
هی نگاه کن به چشمای من
عشقت یعنی دنیای من
بهم بگو قرار دیگه نری
واسم چی بهتر از این
تو حتی گاهی از من عاشق تری
واسم چی بهتر از این
از حال و روز قلبم با خبری
واسم چی بهتر از این
چه خوبِ دیدنت ادامه میدمت
جانم جانم عزیزم عزیزم
جانم حرفاتو بزن
هی نگاه کن به چشمای من
عشقت یعنی دنیای من
جانم جانم عزیزم عزیزم
جانم حرفاتو بزن
هی نگاه کن به چشمای من
عشقت یعنی دنیای من

جانم عزیزم بابک مافی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر