۱۳۹۶ فروردین ۲۴, پنجشنبه

دانلود آهنگ شوک سعید هاشمی

دانلود آهنگ جدید شوک سعید هاشمی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک سعید هاشمی بنام شوک ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ شوک سعید هاشمی و پخش آنلاین
Download New Music Saeid Hashemi – Shock

دانلود آهنگ جدید شوک از سعید هاشمی

دانلود آهنگ شوک سعید هاشمی
دانلود در ادامه مطلب

پر حرفه تو دلم پر بغضه تو صدام
لااقل میموندی میخوندی تو چشمام
چه ساده رفتی تو شوکم نمی تونم که بفهمم
بگو واست دیگه باید چیکار میکردم
محاله حالمو بدونی چی کشیدم تا نری بمونی
چجوری می تونی تو راحت بری باور نمی کردم بتونی
محاله حالمو بدونی چی کشیدم تا نری بمونی

متن آهنگ شوک سعید هاشمی

چجوری می تونی تو راحت بری من باور نمی کردم بتونی
مدتیه رفتی خاطراتت اینجاس
مگه اون خاطره ها میره از یاد
تا یه بارون میزنه یادت میوفتم
دلم زیر بارون گریه میخواد
چشمات رو به رومه از خاطرم نه نمیره
حرفام چرا دیگه توی گوشت نمیره
انگار کسی نمیخواست ما رو با هم ببینه
نمی تونستم ببینم یکی دیگه به عشقم رسیده
محاله حالمو بدونی چی کشیدم تا نری بمونی
چجوری می تونی تو راحت بری باور نمی کردم بتونی
محاله حالمو بدونی چی کشیدم تا نری بمونی
چجوری می تونی تو راحت بری من باور نمی کردم بتونی

شوک سعید هاشمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر