۱۳۹۶ فروردین ۲۴, پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید حامد محضرنیا بنام کجا میخوای بری

دانلود آهنگ جدید کجا میخوای بری حامد محضرنیا با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک حامد محضرنیا بنام کجا میخوای بری ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ کجا میخوای بری حامد محضرنیا و پخش آنلاین
Download New Music Hamed Mahzarnia – Koja Mikhay Beri

دانلود آهنگ جدید کجا میخوای بری از حامد محضرنیا

دانلود آهنگ کجا میخوای بری حامد محضرنیا
ترانه : زهرا رئیسی / آهنگ : عماد طغرایی / تنظیم : مهدی معظم
دانلود در ادامه مطلب

حرفی نمیزنی حرفی نمیزنم
پاییز عشقته بارونشم منم
حل کن وجودمو آروم توی چشات
بذار که عطره من بپیچه تو هوات
کجا میخوای بری کدوم بهشت دور
ببین به خاطرت چه قد شدم صبور
کجا میخوای بری پیش خودم بمون
هر جا بری میام حتی تو آسمون

متن آهنگ کجا میخوای بری حامد محضرنیا

وقتی تو پیشمی خوابم نمیبره
بیداری واسه ی ما دو تا بهتره
باید حضورتو حتمی شه تو دلم
میمونه حسمون همیشه تو دلم
کجا میخوای بری کدوم بهشت دور
ببین به خاطرت چه قد شدم صبور
کجا میخوای بری پیش خودم بمون
هر جا بری میام حتی تو آسمون

کجا میخوای بری حامد محضرنیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر