۱۳۹۶ فروردین ۳۰, چهارشنبه

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم و امید عامری بنام همیشه

دانلود آهنگ جدید همیشه مهدی مقدم و امید عامری با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک مهدی مقدم و امید عامری بنام همیشه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ همیشه و پخش آنلاین
Download New Music Mehdi Moghadam & Omid Ameri – Hamishe

دانلود آهنگ جدید همیشه از مهدی مقدم و امید عامری

دانلود آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید عامری
دانلود در ادامه مطلب
یه دنیای خوبی تو یه رویایی خیلی
آرومم وقتی تو کنار من اینجایی
تویی آرامش اونکه میخوامش
عشق تو بهترین احساسو هر لحظه به من دادش
همیشه با منی با من بمون
همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون
حاصل عشقه با من بمون
همیشه با منی بازم بمون
همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون
حاصل عشقه با من بمون

متن آهنگ همیشه مهدی مقدم و امید عامری

وقتی تنهام من با غم هام
وقتی دلم تورو میخواد
میشینی با حرفات میگی هستم همرات
وقتی دلگیری بهون میگیری
فقط خودم میامو آرومت میکنمو میمونم پا به پات
همیشه با منی با من بمون
همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون
حاصل عشقه با من بمون
همیشه با منی بازم بمون
همیشه عشقمی عشقم بمون
کم میشه فاصله حسمون
حاصل عشقه با من بمون

همیشه مهدی مقدم و امید عامری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر