۱۳۹۶ فروردین ۱۹, شنبه

دانلود آهنگ خستم کردی یاسین ترکی

دانلود آهنگ خستم کردی یاسین ترکی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک یاسین ترکی بنام خستم کردی ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ خستم کردی یاسین ترکی و پخش آنلاین
Download New Music Yasin Torki – Khastam Kardi
دانلود آهنگ خستم کردی، دانلود آهنگ جدید 96 ، دانلود آهنگ جدید یاسین ترکی ، دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید خستم کردی از یاسین ترکی

دانلود آهنگ خستم کردی یاسین ترکی
دانلود در ادامه مطلب

هیچوقت پررنگ نبودی باعث شد ازت دورتر شم
هیچوقت صادق نبودی این باعث شد بی اعتماد شم
بی احساس شم کم رنگ تر شم ازت دور شم
کنار من با فکر اون به یاد اون
دیگه بسه خستم کردی تو به این حالت عادت کردی
لطفا برو اینجوری راحت ترم من به تنهایی این روزا خودمو آروم کردم

متن آهنگ خستم کردی یاسین ترکی

دنبال راهای بیخودو غلطی چی میفهمی از خاطرات لعنتی
نمیدونستم با تو چیزی تهش نیست دیگه تورو تشخیص
تو راه رابطه با من شدی منحرف خسته از دروغات به شکلای مختلف
میشه که بگذره بی تو یه ساعتم تو خودت منو کردی بد عادتم
دیگه بسه خستم کردی تو به این حالت عادت کردی
لطفا برو اینجوری راحت ترم من به تنهایی این روزا خودمو آروم کردم

خستم کردی یاسین ترکی

4 (80%) 1 vote


توجهبرای دانلود جدید ترین آهنگ ها با لینک مستقیم پر سرعت از این پس در گوگل کلمه شتاب موزیک را سرچ کنید.
پخش آنلاین

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر