۱۳۹۶ فروردین ۲۲, سه‌شنبه

دانلود آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ جدید من بی قرارم سینا شعبانخانی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک سینا شعبانخانی بنام من بی قرارم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی و پخش آنلاین
Download New Music Sina Shabankhani – Man Bighararam
دانلود آهنگ من بی قرارم ، دانلود آهنگ جدید 96 ، دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی ، دانلود آهنگ غمگین

دانلود آهنگ جدید من بی قرارم از سینا شعبانخانی

دانلود آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی
آهنگ : سینا شعبانخانی / ترانه : عاطفه حبیبی و سینا شعبانخانی/ تنظیم‌ ، میکس و مسترینگ : حامد برادران
دانلود در ادامه مطلب

عادت می‌کنم
این روزامو رَد می‌کنم
تو یه گوشه از این اتاق
با خودم خلوت می‌کنم
ای وای من
من دلتنگتم
خوب می‌دونی تو چنگتم
با تو دارم آرامش
تو اونی که من می‌خوامش
ای وای من

متن آهنگ من بی قرارم سینا شعبانخانی

دستاتو که می‌گیرمش
اشکاتو که می‌بینمش
حس می‌کنم دیوونه می‌شم می‌میرم و
دستاتو می‌خوام
حتی تو رویام
من بی‌قرارم، تو نباشی من آروم ندارم
چشم انتظارم، تو بگو تا کِی طاقت بیارم
من بی‌قرارم، تو نباشی من آروم ندارم
چشم انتظارم، بگو تا کِی طاقت بیارم

من بی قرارم سینا شعبانخانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر