۱۳۹۶ فروردین ۲۴, پنجشنبه

دانلود آهنگ جدید صادق آبان بنام بهترین بهانه

دانلود آهنگ جدید بهترین بهانه صادق آبان با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک صادق آبان بنام بهترین بهانه ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ بهترین بهانه صادق آبان و پخش آنلاین
Download New Music Sadegh Aban – Behtarin Bahaeh

دانلود آهنگ جدید بهترین بهانه از صادق آبان

دانلود آهنگ بهترین بهانه صادق آبان
دانلود در ادامه مطلب

وقتی که حرف میزنی دلم آروم میگیره
بده دستاتو به من نذار عشقم بمیره
دلامون با هم یکی دنیامون مثل هم
هر چی پیشم بمونی بخدا بازم کمه
تو برای خنده هام بهترین بهونه ای
تو تموم لحظه هام حس عاشقونه ای
چه خوبه مال منی چه خوبه که عشقمی
عاشق چشاتمو توی سرنوشتمی
افتاده عکس چشات رو غرور و قلب من
هر چی دارم مال تو فقط حرفی بزن

متن آهنگ بهترین بهانه صادق آبان

بیا دستامو بگیر قلب من مال توئه
دل بیقرار من یه عمره دنبال توئه
تو برای خنده هام بهترین بهونه ای
تو تموم لحظه هام حس عاشقونه ای
چه خوبه مال منی چه خوبه که عشقمی
عاشق چشاتمو توی سرنوشتمی
افتاده عکس چشات رو غرور و قلب من
هر چی دارم مال تو فقط حرفی بزن
بیا دستامو بگیر قلب من مال توئه
دل بیقرار من یه عمره دنبال توئه
تو برای خنده هام بهترین بهونه ای
تو تموم لحظه هام حس عاشقونه ای
چه خوبه مال منی چه خوبه که عشقمی
عاشق چشاتمو توی سرنوشتمی
تو برای خنده هام بهترین بهونه ای
تو تموم لحظه هام حس عاشقونه ای
چه خوبه مال منی چه خوبه که عشقمی
عاشق چشاتمو توی سرنوشتمی

بهترین بهانه صادق آبان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر