۱۳۹۶ فروردین ۱۱, جمعه

دانلود آهنگ هوس باز مسعود صادقلو

دانلود آهنگ هوس باز مسعود صادقلو با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک مسعود صادقلو بنام هوس باز ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ هوس باز مسعود صادقلو و پخش آنلاین
Download New Music Masoud Sadegloo – Havas Baz

دانلود آهنگ جدید هوس باز از مسعود صادقلو

دانلود آهنگ هوس باز مسعود صادقلو
دانلود در ادامه مطلب

من قلبمو دادم واسه اون چشمای زیبات
تو رفتی با غریبه ها نشستی هوس باز
من عمرمو دادم واسه اون نگاه گیرات
تو یه بی لیاقتی نگو نه دست بردار

متن آهنگ هوس باز مسعود صادقلو

آخه دیونه اونها یه روزدو روز عاشقتن
بعد دیگه بای بای من مردونه خواستمت
نفهمیدی ای وای چرا نمی فهمی چی میگم
چرا بی لیاقتی به لبخند غریبه
لبخند می زنی به راحتی آخه دیونه
چرا نمی فهمی من عاشقتم
دیونه کی مثل من اینجوری میمیره برات

هوس باز مسعود صادقلو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر