۱۳۹۶ فروردین ۶, یکشنبه

دانلود آهنگ عیدی نوید یحیایی

دانلود آهنگ عیدی نوید یحیایی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک نوید یحیایی بنام عیدی ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ عیدی نوید یحیایی و پخش آنلاین
Download New Music Navid Yahyaei – Eydi

دانلود آهنگ جدید عیدی از نوید یحیایی

دانلود آهنگ عیدی نوید یحیایی
دانلود در ادامه مطلب

خوشبختی یعنی که اینجایی
منو تو یه سال رویایی
عاشق شی هر روز تو عیده
این احساس به تو امید میده
خوشبختی یعنی با تو شادم
این فصلو به تو هدیه دادم
بی تو هر فصل من آشوبه
قلبم با نبض تو میکوبه
خیلی خوشحالم که تو رو دارم
عید امسالم خوبه احوالم
لذتش عشق به همین

متن آهنگ عیدی نوید یحیایی

لذتش به همینه
خیلی خوشحالم که تو رو دارم
عید امسالم خوبه احوالم
لذتش عشق به همین
لذتش به همینه
دنیا رو میشه زیباتر دید
هفت سینو من با تو میچینم
نباشی حتی یک لحظه هم
این عیدو تحویل نمیگیرم
خیلی خوشحالم که تو رو دارم
عید امسالم خوبه احوالم
لذتش عشق به همین
لذتش به همینه
خیلی خوشحالم که تو رو دارم
عید امسالم خوبه احوالم
لذتش عشق به همین
لذتش به همینه

عیدی نوید یحیایی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر