۱۳۹۶ فروردین ۱۰, پنجشنبه

دانلود آهنگ ای مهربونم مهدی رستمی

دانلود آهنگ ای مهربونم مهدی رستمی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک مهدی رستمی بنام ای مهربونم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ای مهربونم مهدی رستمی و پخش آنلاین
Download New Music Mehdi Rostami – Ey Mehrabonam

دانلود آهنگ جدید ای مهربونم از مهدی رستمی

دانلود آهنگ ای مهربونم مهدی رستمی
دانلود در ادامه مطلب

وقتی کنارمی لحظه به لحظه
وقتی دلت مثل دلم بلرزه
حس قشنگی که من با تو دارم
با تو یه لحظه یه دنیا می ارزه
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم
وقتی نگات توی نگام میشینی

متن آهنگ ای مهربونم مهدی رستمی

دلم پر از گل و جوونه میشه
وقتی صدام کنی بگی عزیزم
مالکه قلبمی واسه همیشه
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم
ای مهربونم گلمی هم زبونم
نیاد اون روزی که من بی تو بمونم

ای مهربونم مهدی رستمی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر