۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه

دانلود آهنگ قاتل فراری مصطفی سلطان

دانلود آهنگ قاتل فراری مصطفی سلطان با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک مصطفی سلطان بنام قاتل فراری ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ قاتل فراری مصطفی سلطان و پخش آنلاین
Download New Music Mostafa Soltan – Nafasam

دانلود آهنگ جدید قاتل فراری از مصطفی سلطان

دانلود آهنگ قاتل فراری مصطفی سلطان
تقدیم به هموطنان آذری زبان
دانلود در ادامه مطلب

مثل قاتل فراری کارد ما تشنه به خونه
سقفم از جنس تگرگ و اجراش از استخونه
من گلوی رفقامو با یه اره پاره کردم
واسه هر کدوم از اون ها چند تا قبر اجاره کردم
من تو گنجه اتاقم دو سه تا جمجمه دارم
تو حفره چشاشون گاهی وقت ها گل میزارم
صحنه های ترسناک و غیر قابل تحمل
چند تا انگشت بریده توی شیشه های الکل
چرا زل زدی به چشمام مگه باورم نداری
تو تصورت چی بوده از یه قاتل فراری

متن آهنگ قاتل فراری مصطفی سلطان

چه نگاه طعنه واری چه سکوت دلخراشی
نکنه میخوایی از اینجا با سر بریده پاشی
میدونم تموم حرفام مثل چشمات بی فروغه میدونم
که خوب میدونی همشون یه مشت دروغه
تو چطور میخوایی بفهمی که دیگه تمومه کارت
با چه طرفندی از امشب دلتو به دست بیارم
اخه جای کارد هر شب من فقط اشکه تو مشتم
اخه من اینجا کسی رو حتی یک بارم نکشتم

قاتل فراری مصطفی سلطان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر