۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه

دانلود آهنگ فقط تو تونستی علی پارسا

دانلود آهنگ فقط تو تونستی علی پارسا با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک علی پارسا بنام فقط تو تونستی ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ فقط تو تونستی علی پارسا و پخش آنلاین
Download New Music Ali Parsa – Nafasam

دانلود آهنگ جدید فقط تو تونستی از علی پارسا

دانلود آهنگ فقط تو تونستی علی پارسا
دانلود در ادامه مطلب

 نه دیگه منتظرم برگردی نه میشه تو رو فراموش کنم
حالا که کاری به کارم نداری بهتره گوشیم و خاموش کنم
نمی خوای چیزی بمونه بینمون نمی خوام عشقت و دنبال کنم
دو سه تا عکسِ که تصمیم دارم به نشونیِ تو ارسال کنم
من عاشقت بودم اینو میدونستی ازت شکست خوردم فقط تو تونستی

متن آهنگ فقط تو تونستی علی پارسا

من دیوونه احساساتی میتونم بغض کنم با خندت
میدونی فکر نمیکردم که یه روز منو بیرون کنی از ایندت
میدونی فکر نمیکردم که یه روز خاطره های منو خاک کنی
حالا که کاری به کارت ندارم بهتره شمارمو پاک کنی
من عاشقت بودم اینو میدونستی ازت شکست خوردم فقط تو تونستی

فقط تو تونستی علی پارسا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر