۱۳۹۶ فروردین ۵, شنبه

دانلود آهنگ ساز مخالف وحید خراطها

دانلود آهنگ ساز مخالف وحید خراطها با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک وحید خراطها بنام ساز مخالف ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ ساز مخالف وحید خراطها و پخش آنلاین
Download New Music Vahid Kharatha – Saze Mokhalef

دانلود آهنگ جدید ساز مخالف از وحید خراطها

دانلود آهنگ ساز مخالف وحید خراطها
تقدیم به هموطنان آذری زبان
دانلود در ادامه مطلب

همش ساز مخالف میزنی تو
سر ناسازگاری داری با من
میگی خواب خوشو از تو گرفتم
تو شب ها تا سحر بیداری یا من
یه چند وقته که آراتمش نداریم
همش دعوا و تلخی داری با من
قضاوت کن منم هیچی نمیگم
تو تو این عشق کم میزاری یا من
بلاتکلیفم این روزا کنارت
نمیدونم که با من هستی بیا نه
منو میخوای یا از من دل بریدی
یا اینکه به کسی دل بستی یا نه

متن آهنگ ساز مخالف وحید خراطها

توهم میزنم تو خونه همش یه سایه میبینم رو دیوار
همش حس میکنم میری کنارش
فقط بهم میگی خدانگهدار
کسی پرسید اگر حالت رو از من
بهش میگم اصلا وجود نداشتی
بده بگم برات هرکاری کردم
که پام وایسی وجودشو نداشتی
هنوز میشه بهم برگردی بازم
اگرچه یخ زده پاهای سردم
ولی جونش رو دارم روزی صد بار
تو وایسی و منم دورت بگردم
بلاتکلیفم این روزا کنارت
نمیدونم که با من هستی بیا نه
منو میخوای یا از من دل بریدی
یا اینکه به کسی دل بستی یا نه
توهم میزنم تو خونه همش یه سایه میبینم رو دیوار
همش حس میکنم میری کنارش
فقط بهم میگی خدانگهدار

ساز مخالف وحید خراطها

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر