۱۳۹۶ فروردین ۱۰, پنجشنبه

دانلود آهنگ آشوب مصطفی ندافی

دانلود آهنگ آشوب مصطفی ندافی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک مصطفی ندافی بنام آشوب ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ آشوب مصطفی ندافی و پخش آنلاین
Download New Music Mostafa Nadafi – Chatri

دانلود آهنگ جدید آشوب از مصطفی ندافی

دانلود آهنگ آشوب مصطفی ندافی
دانلود در ادامه مطلب

چقدر خوبه که این روزا تموم زندگی خوبه
همه رویام شده تعبیر ببین حالم چجور خوبه
ببین حالم چجور خوبه
تو اینجایی همین بسه واسه دل کندن از دنیا
بگو تا ابد هستی همین بودنم همش خوبه
همین بودن همش خوبه
داره می لرزه دستام چه آشوبی تو قلبم
نمیدونم کجامو چه حسی دارم امشب
بگو آروم با چشمات همیشه هستی پیشم
تو رو دارم همین بسه جلو دنیا وامیستم
داره می لرزه دستام چه آشوبی تو قلبم
نمیدونم کجامو چه حسی دارم امشب

متن آهنگ آشوب مصطفی ندافی

بگو آروم با چشمات همیشه هستی پیشم
تو رو دارم همین بسه جلو دنیا وامیستم
هوای لحظه هامونو یکی داره که اینجاست
و نمیزاری که ابری شه هوای توی چشماتو
صدام کن تا صدای تو منو آروم کنه بازم
نمیدونی نگات که نیست چجوری بی تو میبارم
داره می لرزه دستام چه آشوبی تو قلبم
نمیدونم کجامو چه حسی دارم امشب
بگو آروم با چشمات همیشه هستی پیشم
تو رو دارم همین بسه جلو دنیا وامیستم
داره می لرزه دستام چه آشوبی تو قلبم
نمیدونم کجامو چه حسی دارم امشب
بگو آروم با چشمات همیشه هستی پیشم
تو رو دارم همین بسه جلو دنیا وامیستم

آشوب مصطفی ندافی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر