دانلود آهنگ جدید رضا تیموری به نام فاصله

دانلود آهنگ فاصله با کیفیت 320 و 128 همراه با پخش آنلاین + متن آهنگ
Download New Music Reza Teymori – Fasele
ترانه : مهدی کمانگر ، سولو و ارکستر ویولن : عباس چوپانی ، آهنگ و تنظیم : رضا تیموری
رضا تیموری فاصله

متن آهنگ فاصله رضا تیموری

 چه حرفا شنیدم از این ادما چقدر زخم خوردم خودت شاهدی
همیشه امیدم به تو بود خدا فقط تو میتونی نجاتم بدی
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
همیشه یه راهی نشونم میدی تو هر باری که من زمین میخورم
تو از غم فاصله با خندهه ات یه دستی تکون میدی تا میبرم
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
چشمامو رو همه غیر تو من بستم
بدون تو از دنیا خستم بدون پای عشق تو هستم
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دنیامی همین که هستی من آرومم

دانلود آهنگ رضا تیموری فاصله

همیشه باهامی ممنونم تموم خنده هامو به تو مدیونم
هیشکی غیر تو نمیتونه حالمو بفهمه
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
از نگام دلخوشم تو این شلوغی ها میرسه به گوش تو صدام
تو اونی که باهام میمونی
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
چشمامو رو همه غیر تو من بستم
بدون تو از دنیا خستم بدون پای عشق تو هستم
♪♭♩♭♪♭♩♪♭♩♭♩♪♭♩♪♪♭♩♭♪♭♩♪♭
دنیامی همین که هستی من آرومم
همیشه باهامی ممنونم تموم خنده هامو به تو مدیونم