۱۳۹۵ بهمن ۲۳, شنبه

دانلود آهنگ جدید عماد به نام با دلوم

دانلود آهنگ جدید عماد به نام با دلوم با لینک مستقیم و کیفیت بالا
دانلود موزیک عماد بنام با دلوم ، با دو کیفیت متفاوت ۳۲۰ و ۱۲۸ همراه با متن آهنگ با دلوم و پخش آنلاین
Download New Music Emad – Ba Delom
دانلود آهنگ جدید با دلوم از عماد
دانلود آهنگ جدید عماد به نام با دلوم
ترانه : میلاد صالحی / تنظیم : سعید جرا
دانلود در ادامه مطلب

دانلود آهنگ جدید عماد به نام با دلوم

با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
با دلم تو رابیا
دوباره یه روز خوب لب دریای جنوب
دوباره کنار بندر دوباره بزن و بکوب
میون کلی چشم با تو انگار تو بهشت
هرچی تو میگی قبول هرچی تو میگی بچشم
یه چشم به راهته یه چشم دیوونته
انگاری دلوم یه عمری سر راه خونته
پی راه رفتن تو پی خندیدن تو
داره گور میگیره بندر از حرارت تنور
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا

متن آهنگ جدید عماد به نام با دلوم

مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا
مو از اون روزی که دیدومت دلوم بند تو شد
گیر لبخند تو شد
از جیرینگ جیرینگ خلخال تو پابند تو شد
تو رو دیدوم شب و روزم همه پیچیده با هم
تو رو جون مو یه کم با  شیرین زبونی جا کن توی دلم
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا
با دلم تو رابیا یه کمی کوتابیا
مو خاطر خواه نگاتم تو فقط بیا بیا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر